- Sklep Zara w Westfield Mokotów w Warszawie już otwarty. Salon ruszył 11 maja.
- Wśród nowości jest zamawianie ubrań online z odbiorem w sklepie w ciągu dwóch godzin.
- Zara jest częścią Grupy Inditex, do której należą też marki: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home.
- Zara ma w Polsce 41 sklepów.
- Co nowego w sklepie Zara w Westfield Mokotów?
Salon może pochwalić się innowacyjnymi elementami, zaprojektowanymi w celu udoskonalenia doświadczenia klienta i zintegrowania zakupów stacjonarnych i online.
Na ponad 2,8 tys. mkw. powierzchni handlowej utrzymanej w koncepcji architektonicznej stworzonej w całości przez studio Zara Architecture, zaprezentowane zostały kolekcje damska, męska i dziecięca.
Wnętrze zostało zaprojektowane jako duża, jasna i neutralna przestrzeń, stawiająca, modę w centrum uwagi.

Ten odnowiony i powiększony sklep posiada specjalne strefy obuwia i bielizny. Butikowe przestrzenie wyróżniają się wyjątkowym wystrojem.
Innowacje w salonie Zara - zamówione ubrania do odbioru w ciągu 2 godzin
Dzięki nowej koncepcji sklepu w Westfield Mokotów Zara stara się zaoferować klientom wyjątkowe doświadczenie modowe zintegrowane z platformą internetową, tak aby mogli oni wchodzić w interakcję z marką w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu.
Jest to możliwe dzięki funkcjom, dostępnym dla klientów w aplikacji Zara. Pozwalają klientom na przeglądanie artykułów w sklepie poprzez aplikację i zamawianie ich online z odbiorem w sklepie w ciągu dwóch godzin. Mogą oni również korzystać z opcji rezerwowania przymierzalni i lokalizowania artykułów w sklepie.

W salonie znajduje się również zautomatyzowany punkt odbioru zamówień online. Nowością w sklepie w Westfield Mokotów są kasy samoobsługowe.
Te nowe funkcje stanowią kolejny krok naprzód w strategii integracji online i sklepów stacjonarnych Grupy Inditex, wzmocnionej przez rozwój własnego, wyjątkowego ekosystemu technologicznego: Inditex Open Platform.
Ta autorska, otwarta i modułowa architektura cyfrowa oznacza, że możemy rozwijać się w dostosowywaniu do potrzeb klienta w czasie rzeczywistym, oferując klientom nowe doświadczenia.

Zara ekologicznie
W ramach zobowiązania Zary do efektywnego projektowania, budowy i zarządzania sklepami, Zara Westfield Mokotów posiada jedne z najbardziej zaawansowanych systemów ekoefektywności dostępnych na rynku.

Czytaj więcej
Pull & Bear ma nowy sklep w Westfield MokotówŚrodki podjęte w celu zmniejszenia wpływu na środowisko obejmują wydajne systemy ogrzewania i chłodzenia, energooszczędne oświetlenie LED oraz zastosowanie bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów. Sklep jest podłączony do wewnętrznej platformy Inergy, która monitoruje efektywne zużycie instalacji klimatyzacyjnych i elektrycznych sklepu w celu optymalizacji zarządzania, identyfikacji najbardziej wydajnych systemów, poprawy konserwacji i pomocy w określeniu strategii zmniejszania zapotrzebowania na energię.

Zara nieustannie pracuje nad zmniejszeniem wpływu na środowisko codziennych decyzji swoich zespołów, wykorzystując holistyczną mapę drogową wizji z celami dla każdego etapu łańcucha wartości. Rozwija również programy ponownego wykorzystania i recyklingu w celu promowania gospodarki cyrkularnej i zmniejszenia ilości odpadów oraz pierwotnego zużycia surowców.
Celem Inditexu jest, aby do końca 2023 roku korzystać wyłącznie z bardziej zrównoważonych bawełny i włókien celulozowych. Zobowiązaniem marki jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze