Tallinder stawia na styl i atmosferę wnętrza

Strefa lounge z kominkiem, kącik, w którym można przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, modzie czy architekturze oraz naturalne materiały zastosowane w wystroju wnętrza, takie elementy mają wyróżniać salony Tallinder. O nowym koncepcie sklepów najmłodszej marki LPP opowiada Marta Chlewicka - rzecznik prasowy LPP.
Przygotowanie konceptu salonu, który byłby spójny z naszymi założeniami a jednocześnie odpowiadał potrzebom klientów z kategorii premium było dla nas dużym wyzwaniem. Prace nad konceptem wyprzedziły badania, z których dowiedzieliśmy się o tym, jakie zwyczaje zakupowe mają nasi przyszli klienci, co ich w sklepach marek premium interesuje, a co już niekoniecznie - tłumaczy Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP.
Spółka zaprosiła do współpracy przy projekcie sklepów londyńskie studio Brinkworth, które pracowało wcześniej z takimi brandami jak All Saints, Karen Millen czy Hugo Boss. - Przeprowadziliśmy najpierw wspólnie warsztaty na linii Londyn – Gdańsk, w których aktywnie uczestniczył Departament Aranżacji Salonów Tallinder, LPP, z których wyłonił się spójny koncept nazwany „The home of refined style”, co można tłumaczyć jako "Dom Wysublimowanego Stylu" - mówi Marta Chlewicka.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.