PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Tally Weijl w Galerii Młociny

Tally Weijl w Galerii Młociny
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 mar 2019 10:48

Salon Tally Weijl zajmie w Galerii Młociny powierzchnię 220 metrów kwadratowych. Będzie to największy w Warszawie sklep w nowym koncepcie marki. Otwarcie jednej z największych inwestycji w stolicy, której inwestorem i deweloperem jest Echo Investment, planowane jest na wiosnę.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 mar 2019 10:48

Po otwarciu salonu Tally Weijl na Bielanach liczba warszawskich lokalizacji marki w stolicy wzrośnie do czterech. Nowy sklep w Galerii Młociny będzie jednak jedynym sklepem tej marki w północnej części Warszawy. W obiekcie sąsiadującym z metrem na Młocinach szwajcarska sieć wprowadzi się do lokalu na 1 piętrze. To na nim Echo Investment, deweloper odpowiedzialny także za komercjalizację kompleksu, stworzył Aleję Mody z przestronnymi i wysokimi na 7,5 metra witrynami. Na wieszakach salonu marki, która pierwsze kroki stawiała w 1984 w małym warsztacie krawieckim mieszącym się w garażu, żeby dziś dysponować studiem projektowym w samym centrum Paryża, znajdą się najnowsze kolekcje charakteryzujące się młodzieżowym i przykuwającym uwagę stylem. To propozycje dobre na codzienne wyjścia, ale pasujące także na imprezę. Aleję Mody na Bielanach, poza szwajcarską siecią założoną przez Tally Elfassi-Weijl, będą współtworzyć takie marki jak: Solar, Hexeline, Molton, Kappahl, TK Maxx czy multibrandowe Vang Graff i Royal Collection. 

– Stworzenie jak najlepszych warunków dla marek odzieżowych to jeden z naszych priorytetów, dlatego Galeria Młociny będzie prawdziwym rajem dla wszystkich kochających modę. Pojawienie się na liście najemców TALLY WEiJL urozmaica ofertę modową adresowaną w pierwszej kolejności do młodych, pewnych siebie kobiet i dziewczyn trzymających rękę na pulsie najnowszych trendów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

W nowym salonie będzie można znaleźć najnowsze kolekcje z ciekawymi i zawsze modnymi fasonami. Marka, która dziś dysponuje ponad 800 sklepami w 39 krajach na całym świecie, znana jest z tego, że mocno zachęca swoje klientki do odważnego, łączenia różnych części ubrań, pochodzących z innych linii, w jedną ciekawą i zawsze bardzo kobiecą całość. 

– Decyzja o wejściu do Galerii Młociny podyktowana była w pierwszej kolejności ogromnym potencjałem handlowym projektu. Doskonała lokalizacja, ciekawie rozplanowana przestrzeń obiektu, odpowiednio dobrany zestaw najemców, a dodatkowo szczególny ukłon w stronę operatorów z sektora mody, to wszystko sprawi, że galeria bardzo szybko wrośnie w handlową mapę stolicy i stanie się wiodącą destynacją dla klientów poszukujących ciekawej i ambitnej oferty modowej. A takich lokalizacji jako Tally Weijl poszukujemy – podkreśla Anna Strauchold z „AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój sieci Tally Weijl w Polsce, Czechach i na Słowacji. Piękny projekt oraz różnorodna oferta handlowa sprawia, iż Galeria Młociny pretenduje do rangi galerii adresowanej do wszystkich grup społecznych i wiekowych. Cieszy nas to tym, bardziej, iż od stycznia bieżącego roku wprowadzamy zmiany produktowe, polegające na zmianie rozmiarówki oraz poszerzeniu asortymentu o kategorię wiekową 20+ - dodaje Anna Strauchold.       

Obecnie w Polsce Tally Weijl posiada w Polsce 36 salonów firmowych.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.