PARTNERZY PORTALU


Tatuum gotowe do ekspansji

Tatuum gotowe do ekspansji
Tatuum w Poznań Plaza
  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 gru 2018 09:15

Po trudnych latach odzieżowa spółka wciska pedał gazu. Szykuje nowe otwarcia w Polsce, wybiera się do Rumunii i chce wrócić do Rosji - podaje Puls Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 gru 2018 09:15

Firma przebudowała kilkadziesiąt sklepów, wdrożyła nową strategię marketingową, w tym cenową, ale przede wszystkim dopasowała portfolio dzięki szczegółowej analityce. Zrezygnowano z podziału na kolekcje wiosna/lato i jesień/zima — nowe kolekcje wchodzą do salonów co 2 tygodnie, w systemie ciągłym, a produkty z kolejnych okresów do siebie pasują - informuje Puls Biznesu.

Kan, właściciel marki Tatuum, zamknął też część salonów — dziś ma ich 90. Z Rosji wycofał się od razu trzy lata temu. W efekcie w wyniku otwarć i zamknięć z kilkunastu zagranicznych salonów zostało mu osiem — pięć na Węgrzech i trzy w Czechach.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

W kraju Tatuum widzi docelowo 150 swoich placówek. Poza granicami kraju - 10-20 sklepów w Czechach i podobną liczbę na Węgrzech. Chce też zbudować sieć salonów w Rumunii i wrócić do Rosji.

Przyszły rok upłynie spółce również na intensywnych inwestycjach w e-sklep.

Większościowym udziałowcem firmy Kan, właściciela marki, jest Paan Capital, fundusz private equity.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.120.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!