Tej marki w Polsce jeszcze nie było. Na początek wybrała Łódź


Pierwszy w Polsce salon firmowy U.S. Polo Assn. otworzył się w czerwcu w łódzkiej Manufakturze.
U.S. Polo Assn., to marka o amerykańskich korzeniach i ma ścisłe powiązanie z Amerykańskim Stowarzyszeniem Klubów Polo. Powstała jeszcze pod koniec XIX wieku - swoje początki datuje na rok 1890. Ubrania z metką US Polo Assn. są dostępne w ponad 130 krajach. Do tego grona w tym miesiącu dołączyła Polska.
Sklep U.S. Polo Assn. w Manufakturze znajduje się na parterze galerii handlowej i ma powierzchnię 175,71 mkw. Wnętrze zaaranżowano według obowiązującego na całym świecie konceptu, w którym dużą rolę odgrywa naturalne, jasne drewno oraz sprzyjające zakupom oświetlenie, na czele z efektownym żyrandolem z drewnianych elementów. W witrynie oraz przy wejściu klientów witają neony z charakterystycznym logo firmy: zawodnikami grającymi w polo.
– Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca - mówi Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.