PARTNERZY PORTALU

Tesco chce zdobyć nowych klientów wzmacniając promocję marki

Tesco chce zdobyć nowych klientów wzmacniając promocję marki
fot.mat.pras
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 08 lis 2017 12:09

Firma Dunnhumby przejmuje zarządzanie usługami komunikacji POS, degustacji oraz mediów online w sklepach Tesco. Dotychczas firma obsługiwała program lojalnościowy Tesco i mailingi. Connect Media wykorzysta dane dotyczące zachowań konsumenckich 6 mln aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Connect Media będzie docierać z reklamami za pośrednictwem mailingów Clubcard, za pośrednictwem Tesco.com i sms-ów oraz podczas zakupów w sklepach Tesco (narzędzia POS).

W ostatnich 4 latach Dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco. W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od 2 lat, powstało już ponad 1000 kampanii dla ponad 200 marek i ich agencji, generując 18,5 miliarda kontaktów z marką i zdobywając ponad 24 miliony nowych konsumentów dla ich produktów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (21%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.252.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!