Tesco i Unilever razem przetestują iBeacony

Tesco i Unilever połączyły siły, aby uruchomić największy wspólny test konsumencki iBeaconów.
W ramach kampanii promocyjnej lodów Magnum, firmy Tesco i Unilever będą oferować klientom za pośrednictwem iBeaconów kupony zniżkowe. Informacja o promocji dotrze do konsumenta gdy będzie on przechodził obok jednego z 270 wybranych sklepów Tesco Express w Londynie.
W kampanii wezmą udział klienci, którzy pobiorą aplikację Mpulse. Przechodząc obok lub robiąc zakupy w wybranych sklepach Tesco otrzymają oni kupony na różowe i czarne lody marki Magnum.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Nieustannie szukamy nowych ciekawych rozwiązań, które pomogą klientom kupować z nami i pozwolą zaoferować im najlepsze oferty – mówi Tony Reed, dyrektor zarządzający Tesco Express.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.