PARTNERZY PORTALU

Tesco ma bardzo ambitne plany rozwoju usług Ezakupy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 27 mar 2013 17:42

Na najbliższy czas założyliśmy bardzo ambitne cele związane z rozwojem usługi Tesco Ezakupy. Chcemy poszerzać liczbę lokalizacji, powiększać ofertę m.in. o sprzedaż wysyłkową artykułów sezonowych, oferować klientom dedykowane promocje, a także umożliwić odbiór zakupów w najbliższym sklepie Tesco - wyjaśnia Grzegorz Juszczyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu Tesco Polska.

Podkreśla, że dzięki sprzedaży z wykorzystaniem Internetu skraca się czas potrzebny do zawarcia transakcji, rośnie natomiast sprzedaż, a komunikacja z konkretnym odbiorcą zwiększa szansę na interakcję i personalizację oferty. - Siła Internetu pozwala nam na bieżąco aktualizować ofertę i szybciej o niej komunikować - dodaje Grzegorz Juszczyk.

Obecnie z usługi Tesco Ezakupy, mogą korzystać mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gliwic, Rudy Śląskiej, Bielsko-Białej, Zabrza, Katowic, Chorzowa, Krakowa, Gdyni, Sopotu, jak i graniczących z nimi miast.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (12%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Łucja 2014-04-01 20:05:07
    No ja Was proszę, z czym do ludzi?! Dzisiaj zakończyłam moją przygodę z e-zakupami w Tesco w Poznaniu i na pewno nie wrócę. W niedzielę złożyłam zamówienie na poniedziałkowy wieczór. W wyznaczonym terminie czekam. Minęła godzina 20, 21, 22, 23:00... a tu cisza - ani zakupów, ani telefonu od kierowcy. Sprawdzam maila - zero informacji. Sprawdzam stronę internetową - zamówienie potwierdzone. Pomyślałam - ok, zdarza się. Pewnie jakaś awaria, może samochód się zepsuł czy coś, na pewno skontaktują się ze mną jutro i ustalą nową godz. dostawy. Następnego dnia nadal cisza w tej sprawie - telefon milczy, skrzynka odbiorcza pusta, a na stronie internetowej ciągle wisi info, że zamówienie jest potwierdzone i żadnych dodatkowych szczegółów nie ma. O godz. 15 postanowiłam skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i zapytać czy mam czekać na dostawcę. Konsultant sprawdził status mojego zamówienia i powiedział, że ze względu na awarię systemu składania zamówień moje zostało przez Kierownika... ANULOWANE!! I NIKT nie raczył mnie o tym powiadomić przez prawie dobę!!! Żadnego telefonu, smsa, maila, info na stronie zamówienia, dosłownie nic! Uważam, że jest to skandaliczne zachowanie! To nie jest odpowiedzialne i profesjonalne podejście do klienta. e-zakupy w Tesco w Poznaniu stanowczo odradzam.
  • Bartek 2015-03-03 17:10:41
    Ja zamówiłem i czekam na dostawę a po otrzymaniu dostawy odpiszę czy byli w tym dniu i pomiędzy godziną tą i tą czy tez nie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!