PARTNERZY PORTALU


Tesco Polska chce mieć 500 placówek w perspektywie kilku lat

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 17 cze 2013 16:03

Tesco Polska nie będzie walczyć na ilość powierzchni handlowej, bo walka na polskim rynku handlowym w ciągu najbliższych 10 lat rozegra się o kanały dystrybucji. W perspektywie kilku lat chce mieć 500 placówek. Będzie też inwestować w rozwój sprzedaży internetowej.

- Będą powstawały kolejne sklepy Tesco, będziemy budować crossformatowo, czyli hiper- i supermarkety oraz hipermarkety kompaktowe. W perspektywie kilku lat mamy w planie osiągnięcie liczby 500 placówek. Hipermarkety będą powstawać w tych miastach, gdzie jeszcze nie ma Tesco lub tam gdzie potrzebny jest drugi hipermarket do obsłużenia klientów po drugiej stronie aglomeracji. Będziemy traktować duże sklepy jako potencjalną bazę do rozwoju serwisu internetowego i usługi Click&Collect. Na pewno będą powstawały supermarkety, które w najmniejszym stopniu zostały dotknięte przez kryzys. Z szyldem Tesco i szerokim wyborem jestem pewien, że sklepy sobie poradzą na trudnym rynku - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

- Jeszcze kilka lat temu uważałem, że warto stawiać przede wszystkim na dynamiczny rozwój sieci sklepów, jednak w obecnej sytuacji, mocne inwestowanie w sieć sklepów ma mniejsze uzasadnienie. To portfolio, które mamy, absolutnie nam wystarczy. Obecnie traktuję nowe inwestycje raczej jako uzupełnienie oferty niż główny cel - dodał.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.150.57
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!