PARTNERZY PORTALU


Tesco przeprowadziło badanie rozpoznawalności swojej marki

Tesco przeprowadziło badanie rozpoznawalności swojej marki
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 cze 2014 17:11

Blisko 90 proc. ankietowanych rozpoznaje nazwę Pasaż Tesco, a większości nazwa ta kojarzy się pozytywnie. Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Pasaży Tesco przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC prezentuje postrzeganie marki pasaży handlowych Tesco. Zostało ono przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców 19. polskich większych i mniejszych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 cze 2014 17:11
Wyniki badania wskazują, że 87 proc. respondentów zna nazwę „pasaż handlowy Tesco". Najwyższą rozpoznawalność można zaobserwować wśród kobiet (90 proc.) oraz grupy wiekowej 35-44 lata (89 proc.). Jeśli przyjrzeć się wynikom z poszczególnych miast, to nazwa ta jest najlepiej znana mieszkańcom Jeleniej Góry i Wałbrzycha (po 100 proc.) oraz Zielonej Góry, Świdnicy i Piły (po 96 proc.).

Badani zostali również poproszeni o ocenę nazwy „pasaż handlowy". Wyniki pokazały, że określenie to kojarzy się pozytywnie większości respondentów. Aż 83 proc. ocenia nazwę raczej pozytywnie lub zdecydowanie pozytywnie. Podobnie jak rozpoznawalność nazwy, jej wysoka pozytywna ocena najczęściej wyrażana jest przez kobiety (88 proc.) oraz grupę wiekową 35-44 lata (85 proc.). Nazwa „pasaż handlowy" najlepiej kojarzy się także mieszkańcom Stargardu Szczecińskiego oraz Wałbrzycha, natomiast nieco słabiej gdańszczanom, gdynianom, poznaniakom oraz zielonogórzanom.

Jak pokazały wyniki badań ponad trzy czwarte klientów, którzy robią zakupy w sklepach Tesco, korzysta z usług i sklepów znajdujących się w korespondujących pasażach handlowych Tesco. Najczęstszymi klientkami pasaży są kobiety (80 proc.) oraz grupa wiekowa 45-55 lat.

Przeprowadzone badanie to jeden z elementów kampanii marketingowej „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada", której celem jest budowanie świadomości pasaży handlowych Tesco oraz ich oferty wśród obecnych i nowych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych z udziałem m.in. lokalnych samorządów czy przedstawicieli organizacji pozarządowych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.112.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!