PARTNERZY PORTALU


Tesco rozwija się dzięki e-commerce

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 maj 2014 12:59

Pomimo spadków sprzedaż like-for-like w Polsce, Tesco widzi szanse na wzrosty w naszym kraju. Ich motorami ma być dynamiczny wzrost sektora e-handlu oraz wzrost popularności formatów mniejszych sklepów. Grupa chce rozwijać dział produktów świeżych i mody pod marką F&F - poinformowała Tesco w raporcie "Annual Report and Financial Statements 2014".

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 maj 2014 12:59

Tesco upatruje wzrostu segmentu e-handlu. W związku z tym, że segment ten jest jeszcze w powijakach w Europie Środkowej i Azji, grupa spodziewa się, że w dalszym ciągu będzie rosnąć. Władze brytyjskiej grupy podają przykład Polski gdzie sprzedaż on-line w okresie od 2008 r. do 2011 r. podwoiła się i oczekuje się, ponownego zdublowania sprzedaży w 2014 roku.

Sprzedaż Tesco w roku obrotowym 2013/14 (52 tygodnie zakończone 22.02.2014 r.) wyniosła 70,9 mld funtów, co oznacza 0,3-proc. wzrost w przypadku rzeczywistych kursów walut oraz spadek o 0,2 proc. (stałe kursy walut). Sprzedaż w Europie wyniosła 10,8 mld funtów, a to oznacza spadek o 0,4 proc. w rzeczywistych kursach walut i o 2 proc. w przypadku stałych kursów. Zysk operacyjny grupy wyniósł 3,3 mld funtów (spadek o 6 proc. w przypadku rzeczywistych kursów walut i o 6,7 proc. przy stałych kursach), z czego 238 mln funtów pochodziło z rynków europejskich (spadek odpowiednio o 27,7 proc. i 32,8 proc.).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.51.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!