Tesco startuje z promocją swoich pasaży
W połowie maja rusza nowa kampania marketingowa Pasaży Tesco. Pod hasłem „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" realizowane będą działania, których celem jest budowanie świadomości marki Pasaży Tesco wśród klientów oraz promocja obiektów i oferowanych w nich usług
- "Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" to pierwsza edycja programu, którego celem jest budowanie świadomości pasaży handlowych Tesco oraz ich oferty wśród obecnych i nowych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych we współpracy z samorządami lokalnymi, przedstawicielami organizacji pozarządowych, a także różnego typu jednostkami administracji publicznej. Program ma na celu wzmocnienie relacji mieszkańców regionu i przedstawicieli społeczności lokalnych, inspirowanie do kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań, współdziałania na gruncie lokalnym, a także promocję osiągnięć i inicjatyw z regionu. Wszystko to w ramach powierzchni Pasaży Tesco, która zostanie bezpłatnie udostępniona mieszkańcom - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. Marketingu Centrów Handlowych Tesco Polska.
Akcję „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" w kilkudziesięciu miastach w Polsce rozpocznie seria eventów inauguracyjnych, połączonych z akcjami promocyjnymi. Podczas inauguracji klienci będą mogli wziąć udział w przygotowanych dla nich atrakcjach, a także skorzystać
z ofert przygotowanych przez sklepy i punkty usługowe, zlokalizowane w Pasażach Tesco. Kluczowym elementem działań prowadzonych w ciągu roku będzie otwarcie powierzchni Pasaży Tesco dla mieszkańców i umożliwienie im organizacji lokalnych eventów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.