Największa brytyjska sieć handlowa rozważa wejście w format ekskluzywnego sklepu convenience pod szyldem „Tesco finest”.
Tesco było gospodarzem Dnia Rynków Kapitałowych (CMD) dla analityków i inwestorów, na którym pokazało slajd przedstawiający nową koncepcję sklepu „Tesco”, w którym marża operacyjna mogłaby wynosić 7 proc., a więc znacznie przewyższałaby docelowy poziom dla całej grupy (3,5 proc. do 4 proc).
- „Tesco finest" jako marka jest jedną z największych marek spożywczych w kraju. Mamy bardzo wysoki odsetek liczby klientów z wyższej półki - powiedział w środę dziennikarzom Dave Lewis, prezes Tesco.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (33%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze