PARTNERZY PORTALU


Tesco traci udziały w brytyjskim rynku

Tesco traci udziały w brytyjskim rynku
  • Autor: portalspozywczy.pl/ IB Times
  • Dodano: 01 sie 2014 16:22

Jak wynika z najnowszej edycji badania Kantar Worldpanel, sieć Tesco odnotowała największy spadek sprzedaży na rynku brytyjskim od równo 20 lat, a więc od momentu, gdy owe badania zostały przeprowadzone po raz pierwszy. W ciągu 12 tygodni poprzedzających 20 lipca bieżącego roku sprzedaż Tesco zmalała o 3,8 proc. Udziały sieci w rodzimym rynku zmalały o 1,4 pkt procentowych i wynoszą obecnie 28,9 proc. - podaje IB Times.

  • Autor: portalspozywczy.pl/ IB Times
  • Dodano: 01 sie 2014 16:22
17 proc. udziałów w brytyjskim rynku ma sieć Asda, a sieć Morrisons - 11 proc. Do Waitrose należy 4,9 proc. rynku. W szybkim tempie rozwijają się dyskonty: do Aldi należy juz 4,8 proc. rynku (wzrost aż o 32,2 proc. względem minionego roku), a do Lidla 3,6 proc. (wzrost o 20 proc.).

Czytaj więcej: Tesco bardzo szybko traci udziały w rodzimym rynku


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.6.131
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!