PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Tesco wprowadza usługę click&collect do kolejnych sklepów

Tesco wprowadza usługę click&collect do kolejnych sklepów
Tesco rozszerzyło usługę „Zamów i odbierz. fot. tesco
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2020 16:00

Tesco rozszerzyło usługę „Zamów i odbierz” i na mapie Polski pojawiły się kolejne lokalizacje, w których klienci mogą zamawiać produkty online. Inwestycja zwiększa możliwości obsługi klientów i daje im większą elastyczność robienia zakupów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2020 16:00

Obecnie rozwiązanie pojawiło się także w sklepach Tesco w Opolu Częstochowie, Zielonej Górze, Jeleniej Górze i Kielcach. Łącznie w całym kraju działa już 14 takich punktów.

- W maju uruchomiliśmy usługę „Zamów i odbierz” w pięciu dodatkowych miastach. Pozwala nam to na obsługę 15% więcej klientów w ramach tego tylko rozwiązania. Cały czas analizujemy także inne możliwości i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. Kolejne nowości, poszerzające dostępność naszych usług, pojawią się już wkrótce – podkreśla Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

W ramach usługi klienci mogą zamówić produkty online, odebrać je w sklepie lub wybrać dostawę do domu przez firmę taksówkową, współpracującą z Tesco. Korzystając z tej opcji, kupujący mogą zrobić zakupy jeszcze sprawniej, bezpieczniej i w bardziej komfortowy dla nich sposób.

Zamówienia można składać przez stronę internetową lub aplikację mobilną przez całą dobę, z możliwością odbioru w dowolnym dniu i w wybranych godzinach. Zamówienia na kolejny dzień przyjmowane są do godz. 23:00. Płatności dokonuje się online lub kartą płatniczą przy odbiorze zakupów w sklepie. Przy realizacji zamówienia przez firmę taxi współpracującą z Tesco zapłata musi być dokonana on-line. Pracownicy Tesco rozpoczynają kompletowanie produktów już od samego rana. Dzięki temu czas między pakowaniem i odbiorem jest bardzo krótki i zapewnia świeżość towarów.

- E-zakupy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów. Wiemy, jak ważny jest dla nich bezpieczny dostęp do żywności, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu usługi „Zamów i odbierz” o kolejne lokalizacje. Zamówienie można zrobić na komputerze lub smartfonie, nasi pracownicy pakują zakupy, wybierając najświeższe produkty z półek, a odbiór zakupów zajmuje kilka minut. Już teraz w każdym tygodniu taką opcję wybiera ok. 2 tysiące naszych klientów w Polsce – dodaje Magdalena Tomalska, zarządzająca operacjami online Tesco na polskim rynku.

Rozszerzenie sprzedaży internetowej jest jednym z wielu działań Tesco, które mają zapewnić poczucie bezpieczeństwa wśród pracowników i klientów sieci.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!