PARTNERZY PORTALU


Tesco zwiększa sprzedaż w Polsce

Tesco zwiększa sprzedaż w Polsce
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 03 paź 2012 11:42

Tesco podało wstępne wyniki za pierwsze półrocze 2012 r. Sprzedaż grupy wzrosła o 1,4 proc. do 36 mld funtów. Sprzedaż like for like w Polsce wzrosła natomiast o 2,2 proc. (1,1 proc. w samym drugim kwartale roku).

Zysk firmy przed opodatkowaniem spadł o 11,6 proc. do 1,7 mld funtów, a zysk handlowy wyniósł 1,6 mld funtów (spadek o 10,5 proc.) Nakłady inwestycyjne grupy spadły z 2,1 mld funtów do 1,6 mld funtów.

Jak podaje sieć, jej plan w Wielkiej Brytanii "Building a Better Tesco" przynosi rezultaty, czego wynikiem jest wzrost sprzedaży like-for-like w drugim kwartale. Sieć postanowiła postawić na koncept Express i otworzyła w pierwszym półroczu 60 nowych sklepów pod tym logo.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W pierwszym kwartale przeprowadziliśmy kilka strategicznych zmian w grupie. Skoncentrowaliśmy się na rodzimym rynku i na poprawie wydajności już istniejących sklepów. Zainwestowaliśmy i rozwijamy sprzedaż on-line, co umożliwiło nam walkę o pozycję lidera na tym rynku - komentuje Philip Clark, szef Tesco.

Przypomnijmy, sprzedaż Tesco w pierwszym kwartale br. wzrosła o 2,2 proc. (3,8 proc. przy stałych kursach wymiany). W Polsce sprzedaż like for like wzrosła o 3,3 proc. (2,8 proc. w czwartym kwartale ubiegłego roku obrotowego).


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.144.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!