Textilmarket z dobrymi wiatrami

Odzieżowa sieć dyskontowa TXM osiągnęła w maju br. 33 mln zł obrotów, czyli 2 proc. mniej niż przed rokiem. Odczuwalne były jeszcze skutki nieprawidłowego zaopatrzenia sklepów z poprzednich miesięcy. Sprzedaż w kanale online zwiększyła się natomiast o 9 proc. w ujęciu r./r. i o 39 proc. w stosunku do kwietnia br. co potwierdza, że sytuacja zaczyna się poprawiać.
Szacunkowa wartość sprzedaży zrealizowana przez TXM w maju br. wyniosła 33 mln zł, co oznacza 2 proc. spadek w porównaniu do maja poprzedniego roku. Z tego przychody sklepu internetowego wyniosły 0,8 mln zł i były o 9 proc. wyższe w ujęciu r./r. W ujęciu narastającym sprzedaż odzieżowej sieci dyskontowej od początku roku wyniosła ok. 135 mln zł i była równa sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim. W tym sprzedaż sklepu online wyniosła ok. 3,3 mln zł i była 5 proc. wyższa w ujęciu r./r.
Sieć TXM na koniec maja br. składała się z 404 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104 tys. mkw., która była o 25 proc. wyższa niż na koniec maja 2016 r.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (57%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.