PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

The House of Cheese ze smakiem rusza na podbój galerii

The House of Cheese ze smakiem rusza na podbój galerii
The House of Cheese. Fot. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 paź 2019 14:08

Europejskie smakołyki z wyższej półki potrzebują wyjątkowej oprawy, dlatego The House of Cheese celuje tylko w prestiżowe adresy. Za miesiąc fromażeria w nowym koncepcie połączonym z tapas barem otworzy się w Blue City. - Trzy kolejne lokalizacje w najlepszych warszawskich galeriach uruchomimy w przyszłym roku. Nie wykluczamy również biurowców. Mamy już propozycję od dewelopera, który buduje duży kompleks – zapowiada twórca marki Piotr Cichocki, który o serach wie wszystko. Uwielbia osobiście doradzać gościom. Czasem w sobotę sam zakłada fartuszek i obsługuje klientów. Prawie każdy zawsze coś kupuje.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 paź 2019 14:08

The House of Cheese działa od 2012 r. Pierwszą lokalizacją była i nadal jest Stara Papiernia w Konstancinie, a ostatnią – Galeria Mokotów. Czy to jest początek bardziej zmasowanego podboju warszawskiego rynku? 

Piotr Cichocki, właściciel marki The House of Cheese: Można tak powiedzieć. Za miesiąc otwieramy zupełnie nowy koncept w Blue City. Mam nadzieję, że klienci przyjmą go z uśmiechem na twarzy. Będą to delikatesy połączone z tapas barem. Przy okazji zakupów klienci będą mogli napić się wina oraz zamówić przekąski: deskę serów, wędlinę, oliwki. Stworzyliśmy bardzo piękny projekt. Stylistycznie wnętrze nawiązuje do staroangielskich i starofrancuskich wzorców. Lokal liczy 110 mkw. i mieści się przy fontannie. Mamy też pomysł na nietypową sprzedaż. Piękna serowarka z koszem pełnym kanapek będzie się przechadzać po biurowcach Blue City. Z kolei w Galerii Mokotów działamy od 8 sierpnia, ale już widzimy pozytywny odzew jeśli chodzi o przyjęcie przez klientów oraz rentowność biznesu. Następny etap naszego rozwoju to trzy kolejne lokalizacje w najlepszych warszawskich galeriach. Będą to 60-metrowe lokale przeznaczone tylko na delikatesy, bez tapas baru. Ich otwarcie planujemy w przyszłym roku. Nie wykluczamy również biurowców. Mamy już propozycję od dewelopera, który buduje duży kompleks. 

Dlaczego akurat galerie handlowe tak was zainteresowały. Czy wasz koncept nie jest zbyt ekskluzywny? 

Nie mamy złotych klamek, a nasze ceny nikogo nie przewracają. Nasze produkty są unikatowymi smakołykami, ale mam nadzieję, że nie jesteśmy zbyt ekskluzywni, bo to by oznaczało, że klienci będą bać się do nas wejść. Galerie handlowe są dla nas miernikiem biznesu, ponieważ mają bardzo wielu odwiedzających, w tym osób zamożnych. Statystycznie z ulicy do sklepu wchodzi co 20 klient, który za 25 zł kupuje bagietkę i żółty ser. Tymczasem w galerii handlowej paragonów jest znacznie więcej i średnia cena koszyka też jest bardzo wysoka. 

Dalej w wywiadzie:

• Czy planując ekspansję brana jest pod uwagę tylko Warszawa?

• Czy polskie sery zagrodowe mają szansę na to, by się znaleźć w tej galerii europejskich smaków?

• The House of Cheese we franczyzie? W niedalekiej przyszłości.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.