PARTNERZY PORTALU


Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu

Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu
Nie można dzisiaj ignorować potencjału, jaki tkwi w timesharingu. Fot. Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47

W każdej galerii handlowej są tzw. trudne powierzchnie do wynajęcia, których nigdy nie udało się dobrze wykorzystać, są od dawna wakatami lub przychody z nich zawsze były dużo poniżej oczekiwań.  Naszą receptą na ich efektywne zagospodarowanie jest timesharing. Przy ostrożnych wyliczeniach, pomoże on podwyższyć footfall centrum handlowego średniej wielkości o co najmniej 15-20 proc. - tłumaczy Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47
  • Chodzenie do galerii handlowych i spędzanie w nich wolnego czasu musi znów stać się modne. Poza odradzającymi się kręgielniami, kinami czy gastronomią – warto pomyśleć o nowych pomysłach na pobudzenie footfallu.
  • Nowatorski projekt CREAM polega na timesharingu, czyli współdzieleniu powierzchni o niskiej dotychczas efektywności, która nie generowała ani footfallu, ani przychodów budujących wartość projektu. Wiele różnego typu aktywności na jednej przestrzeni może budować odwiedzalność oraz tzw. dwell time w projekcie.
  • Temat efektywności footfallu i starania o dwell time jest dla firmy ważny, dlatego eksperci CREAM-u od kilku lat pracowali nad podobnymi rozwiązaniami. Projekt dotyczący timesharingu jest już ukończony i wkrótce firma będzie go przedstawiać właścicielom obiektów.

Chodzenie do galerii handlowych i spędzanie w nich wolnego czasu musi znów stać się modne. Pandemia była katalizatorem i pokazała jak ważna jest ciągła praca nad uatrakcyjnieniem projektu. Oczywiście, kluczowa od zawsze jest oferta, ale również to w jaki sposób projekt dostosowuje się do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Poza odradzającymi się kręgielniami, kinami czy gastronomią – warto pomyśleć o nowych pomysłach na pobudzenie footfallu.

Czytaj też: Skutki pandemii na rynku handlowym - jak zmienić je w realną wartość?

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Galerie handlowe powinny wciąż rozszerzać swój wachlarz funkcji i usług, by zachęcać mieszkańców do spędzania w nich wolnego czasu. Nasz nowatorski projekt polega na timesharingu, czyli współdzieleniu powierzchni o niskiej dotychczas efektywności, która nie generowała ani footfallu, ani przychodów budujących wartość projektu. Wpadliśmy na pomysł, jak można to zmienić, zapraszając wiele różnego typu aktywności na jedną przestrzeń, budując w ten sposób odwiedzalność oraz, co jest równie istotne, tzw. dwell time w projekcie – tłumaczy Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Kazimierz Kwasek 2021-05-28 10:17:10
    Takie rozwiązania już są stosowane np. w Poznaniu. Ponadto czy to nie jest przypadkiem takie zawyżanie footfallu na siłę, gdy te 5-6 tysięcy wizyt będzie stricte do danej szkoły - po to tylko by galeria mogła wynajmującym przedstawić wysokie statystyki odwiedzalności, które nie do końca przełożą się na potencjał zakupowy?
  • Era 2021-06-14 18:34:44
    "Chodzenie do galerii handlowych i spędzanie w nich wolnego czasu musi znów stać się modne." -To brzmi jak krzyk rozpaczy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.253.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!