PARTNERZY PORTALU


Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu

Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu
Nie można dzisiaj ignorować potencjału, jaki tkwi w timesharingu. Fot. Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47

W każdej galerii handlowej są tzw. trudne powierzchnie do wynajęcia, których nigdy nie udało się dobrze wykorzystać, są od dawna wakatami lub przychody z nich zawsze były dużo poniżej oczekiwań.  Naszą receptą na ich efektywne zagospodarowanie jest timesharing. Przy ostrożnych wyliczeniach, pomoże on podwyższyć footfall centrum handlowego średniej wielkości o co najmniej 15-20 proc. - tłumaczy Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47

Timesharing podbije footfall 

Ponieważ z punktu widzenia footfallu centrum handlowego, efektywność najemcy skupionego na jednej działalności jest dosyć niska, to można tę sytuację odwrócić, zapraszając wielu najemców do jednej współdzielonej powierzchni.

– Mogą  to być szkoły tańca i wszelkiego typu kluby judo, karate, szkoły muzyczne, warsztaty czy inne zajęcia grupowe dla dzieci, młodzieży, seniorów lub każdej innej wybranej grupy społecznej. Naszym zdaniem, te atrakcyjne dla klientów zajęcia, odpowiednio zachęcone mogłyby się relokować z domów kultury, sal gimnastycznych i innych tego typu placówek do centrów handlowych. Zwracam uwagę, że tego typu aktywność ogromnie rozszerza catchment obiektu, ponieważ klienci są skłonni dla nich podróżować wiele kilometrów. Są to na tyle ciekawe dla mieszkańców i ich rodzin aktywności, że z pewnością pobudzą odwiedzalność obiektu handlowego – uważa Grzegorz Mroczek. 

Recepta na trudne powierzchnie 

Wiceprezes CREAM Property Advisors zaznacza, że nie jest to pomysł na zagospodarowanie pustostanów popandemicznych, lecz sprzężenie zwrotne - przez pobudzenie footfallu zwiększamy atrakcyjność projektu i zainteresowanie najmem powierzchni.

– W każdej galerii handlowej są tzw. trudne powierzchnie do wynajęcia, które właściwie nigdy nie były dobrze wykorzystane. Lokale te z różnych powodów nie mogą w długim terminie pełnić funkcji atrakcyjnej powierzchni handlowej, ale sprawdzą się w roli placówki centrotwórczej czy społecznotwórczej – tłumaczy Grzegorz Mroczek.

Oczywiście muszą to być także projekty efektywne finansowo. Dlatego koncept CREAM zakłada zaangażowanie wielu operatorów, którzy swoją pasją, charyzmą i zaangażowaniem przyciągną mieszkańców. Z obliczeń firmy wynika, że oprócz znacznego zwiększenia odwiedzalności, po 2-3 latach funkcjonowania można  wygenerować całkiem pokaźne przychody.  

Nie jest to jednak pomysł na kolejny klub fitness. Nadrzędnym celem jest bliska współpraca z liderami, którzy osiągnęli już sukces w konkretnej dziedzinie np. laureatami wszelkich popularnych telewizyjnych show, zawodów sportowych, czy popularnych dziś blogerów tematycznych, pasjonatów skupiających wokół siebie społeczność zainteresowaną rozwijaniem konkretnej pasji.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Kazimierz Kwasek 2021-05-28 10:17:10
    Takie rozwiązania już są stosowane np. w Poznaniu. Ponadto czy to nie jest przypadkiem takie zawyżanie footfallu na siłę, gdy te 5-6 tysięcy wizyt będzie stricte do danej szkoły - po to tylko by galeria mogła wynajmującym przedstawić wysokie statystyki odwiedzalności, które nie do końca przełożą się na potencjał zakupowy?
  • Era 2021-06-14 18:34:44
    "Chodzenie do galerii handlowych i spędzanie w nich wolnego czasu musi znów stać się modne." -To brzmi jak krzyk rozpaczy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.68.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!