PARTNERZY PORTALU


Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu

Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu
Nie można dzisiaj ignorować potencjału, jaki tkwi w timesharingu. Fot. Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47

W każdej galerii handlowej są tzw. trudne powierzchnie do wynajęcia, których nigdy nie udało się dobrze wykorzystać, są od dawna wakatami lub przychody z nich zawsze były dużo poniżej oczekiwań.  Naszą receptą na ich efektywne zagospodarowanie jest timesharing. Przy ostrożnych wyliczeniach, pomoże on podwyższyć footfall centrum handlowego średniej wielkości o co najmniej 15-20 proc. - tłumaczy Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 maj 2021 14:47

- Takie podejście może przynieść naprawdę dobre rezultaty i to zarówno w rzeczywistości, jak sferze internetowej. Jest to też kolejny krok w kierunku omnichannel. Pasjonaci, którzy kochają to, co robią – czy to będzie taniec, sport czy inna forma rekreacji – przyciągają rzesze fanów. Poza tym znane osobowości telewizyjne lub internetowe zapewne chętnie nawiążą współpracę z lokalnym działem marketingu w celu organizacji wspólnych imprez, pokazów i prezentacji, co pozwoli na kolejną synergie dla obu stron. W naszej ocenie ten potencjał powinni umiejętnie wykorzystać zarządcy i marketingowcy centrów handlowych – wyjaśnia Grzegorz Mroczek.

Jak zapewnia, temat efektywności footfallu i starania o dwell time jest dla firmy ważny, dlatego eksperci CREAM-u od kilku lat pracowali nad podobnymi rozwiązaniami. Projekt dotyczący timesharingu jest już ukończony i wkrótce firma będzie go przedstawiać właścicielom obiektów.

– Ponieważ mamy wieloletnie przygotowanie w wynajmie centrów handlowych, know-how i spore doświadczenie w obszarze zarzadzania, jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązania się sprawdzą i przyniosą zamierzony efekt. Nie boję się stwierdzić, że ten i inne nasze projekty to kierunek nowoczesnego modelu zarządzania, który musi dla dobra całego rynku zastąpić dotychczasowy pasywny model zarządzania – dodaje Grzegorz Mroczek.

Projekt timesharingu wymaga bowiem prowadzenia przez solidnego, znającego rynek agenta. 

Efekt samonapędzającej się spirali 

W ten sposób łatwo osiągnąć efekt samonapędzającej się spirali: galeria handlowa zyskuje prawdziwych lokalnych bohaterów, za którymi podążają rzesze fanów, co można przekuć w  fantastyczne eventy, a osobowości – większą popularność i rozpoznawalność. Oczywiście, podobne funkcje i usługi wprowadzano w galeriach handlowych przed pandemią.

– Jednak nasz projekt zakłada dużo bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni. Przykładowa szkoła tańca lub inna tego typu placówka przeważnie działa  jedynie kilka godzin dziennie, zazwyczaj popołudniami, więc do południa lokal stoi pusty. Tymczasem wynajmowanie przestrzeni różnym podmiotom na godziny pozwoli efektywnie zbudować grafik i umiejętnie zarządzać obłożeniem, a możliwości kreowania są nieograniczone. Priorytetem są najpierw wysoko footfallowe działalności, które mogą odbywać się jednocześnie w kilku wydzielonych, akustycznie przygotowanych, wielofunkcyjnych salach– tłumaczy Grzegorz Mroczek.

Jak przywrócić modę na spędzanie czasu w galerii handlowej


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Kazimierz Kwasek 2021-05-28 10:17:10
    Takie rozwiązania już są stosowane np. w Poznaniu. Ponadto czy to nie jest przypadkiem takie zawyżanie footfallu na siłę, gdy te 5-6 tysięcy wizyt będzie stricte do danej szkoły - po to tylko by galeria mogła wynajmującym przedstawić wysokie statystyki odwiedzalności, które nie do końca przełożą się na potencjał zakupowy?
  • Era 2021-06-14 18:34:44
    "Chodzenie do galerii handlowych i spędzanie w nich wolnego czasu musi znów stać się modne." -To brzmi jak krzyk rozpaczy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.68.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!