To centrum wie, jak przyciągnąć klientów

Duży wybór sklepów z odzieżą i obuwiem to - zdaniem ankietowanych gości Tarasów Zamkowych - jeden, ale nie jedyny atut centrum. Lubelski obiekt ma pomysły na to, jak przyciągnąć klientów.
Z badań przeprowadzonych pod koniec 2015 roku przez Millward Brown wynika, że od dnia otwarcia ponad 60 proc. mieszkańców aglomeracji lubelskiej przynajmniej raz odwiedziło Tarasy Zamkowe, a prawie połowa z nich bywa tu co najmniej raz w miesiącu. Podstawowym atutem centrum handlowego, zdaniem ankietowanych, jest szeroka oferta, na którą wskazuje co trzecia osoba - największe znaczenie ma wybór sklepów z odzieżą i obuwiem. Ponad połowa pytanych jest „bardzo zadowolona” z liczby sklepów odzieżowych, a uwzględniając „raczej zadowolonych” - jest to zdecydowana większość klientów. Doceniają oni także różnorodność marek.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0