PARTNERZY PORTALU

To jest czas e-commerce. LPP i Google łączą siły

To jest czas e-commerce. LPP i Google łączą siły
W ostatnim czasie nasze przychody LPP z e-commerce wzrosły o 129%, a tylko w kwietniu było to aż 270%. Fot. LPP
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2020 12:06

LPP SA, producent odzieży i właściciel sieci sklepów jak Reserved czy Mohito, wybrał Google jako strategicznego partnera cyfrowego. Dzięki współpracy firma chce w maksymalnym stopniu wykorzystywać potencjał chmury do rozwoju działalności online oraz wspierać cyfrową transformację w obszarze marketingu.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2020 12:06

Nawiązana współpraca koncentruje się przede wszystkim na wprowadzeniu zaawansowanych rozwiązań, takich jak platforma analityczna czy repozytorium danych, ale także wdrożeniu innowacji w infrastrukturze technicznej e-commerce oraz implementacji rekomendacji produktów w oparciu o sztuczną inteligencję.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • nrt44 2020-05-14 11:47:22
    Jedyne wyjście po zamknięciu części salonów w galeriach to rozwijanie rynku ecommerce. I to właśnie robi LPP.
  • Tesk 2020-05-19 16:04:45
    Prawidłowe podejście, teraz trzeba inwestować w e-commerce jak najwięcej.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!