PARTNERZY PORTALU


To już pewne. Mothercare zamyka sklepy

To już pewne. Mothercare zamyka sklepy
Fot. shutterstock
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 17 maj 2018 17:30

Mothercare ogłosił dzisiaj plany zamknięcia 50 lokalizacji, obniżenia czynszów w kolejnych 21 sklepach i zredukowania setki miejsc pracy. Przyszłość sieci Mothercare wciąż jest niepewna – oceniają analitycy Global Data, komentując plany spółki, związane z zamknięciami sklepów i zwolnieniami.

Jak mówi Zoe Mills, analityk Global Data, przyszłość firmy nadal jest niepewna, ponieważ problemy spółki nie dotyczą tylko nieruchomości sklepowych. Jej probleme jest większy i polega na niemożności przyciągnięcia młodszych rodziców do swoich sklepów.

- Mothercare to znana marka na rynku artykułów dla niemowląt i małych dzieci, jednak w ciągu ostatnich kilku lat walczyła o to, by dotrzymać kroku innym, tracąc udział rynkowy w wobec sklepów spożywczych i rosnącej dominacji graczy online, głównie Amazona – mówi Zoe Mills.

- Marka Mothercare powoli rozwijała się w Internecie, a jednak jej strona internetowa napędza już prawie połowę jej sprzedaży. Jak zauważa dzisiejszy komunikat, wymaga ona dalszych inwestycji i to raczej w internecie niż w sklepach stacjonarnych, gdzie planuje wydać większość gotówki, ma szanse na wzrosty. Jednak sklepy również wymagają dużej uwagi. Potrzebne są wysiłki, aby zwiększyć ich atrakcyjność, tworząc poczucie wspólnoty wśród kupujących, aby zapewnić ich lojalność i powtórzenie zakupów – dodaje analityk.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!