Jak mówi Zoe Mills, analityk Global Data, przyszłość firmy nadal jest niepewna, ponieważ problemy spółki nie dotyczą tylko nieruchomości sklepowych. Jej probleme jest większy i polega na niemożności przyciągnięcia młodszych rodziców do swoich sklepów.

- Mothercare to znana marka na rynku artykułów dla niemowląt i małych dzieci, jednak w ciągu ostatnich kilku lat walczyła o to, by dotrzymać kroku innym, tracąc udział rynkowy w wobec sklepów spożywczych i rosnącej dominacji graczy online, głównie Amazona – mówi Zoe Mills.

- Marka Mothercare powoli rozwijała się w Internecie, a jednak jej strona internetowa napędza już prawie połowę jej sprzedaży. Jak zauważa dzisiejszy komunikat, wymaga ona dalszych inwestycji i to raczej w internecie niż w sklepach stacjonarnych, gdzie planuje wydać większość gotówki, ma szanse na wzrosty. Jednak sklepy również wymagają dużej uwagi. Potrzebne są wysiłki, aby zwiększyć ich atrakcyjność, tworząc poczucie wspólnoty wśród kupujących, aby zapewnić ich lojalność i powtórzenie zakupów – dodaje analityk.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl