Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym dla Redanu. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br.
Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie bardzo dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2019 wyniosła 37,7 tys. mkw., tj. była o 5 proc. wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze