PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Toruńskie centrum handlowe notuje wzrosty

Toruńskie centrum handlowe notuje wzrosty
Nowe Bielawy, fot. Newbridge
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lip 2020 09:29

Nowe Bielawy coraz bardziej zbliżają się do wyników sprzed roku. Lipiec przynosi kolejny wzrost liczby odwiedzających.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lip 2020 09:29

Panująca w centrach handlowych "nowa normalność" nie zniechęca mieszkańców Torunia do zakupów. Wręcz przeciwnie. Od zniesienia lockdown'u na początku maja w sklepach systematycznie przybywa kupujących, w czym pomagają zarówno trwające wyprzedaże, jak i zmieniające się nastroje.

Już 79% Polaków nie ma obaw przed zakupami w centrach handlowych - to wnioski z badań przeprowadzonych przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). I chociaż ponad połowa z nas (52%) wybiera się tam na zaplanowane i dość szybkie zakupy, przybywa tych, którzy od zakupów wolą dłuższe wizyty.

Widać to chociażby w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu. Pierwsze dwa tygodnie lipca br. w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem, przyniosły powrót aż 93% klientów! To wynik aż o 11 proc. lepszy niż średnia, jaką w tym samym czasie notował PRCH w innych małych i średnich centrach handlowych na rynku.

- Rosnącą liczbę klientów widać gołym okiem, a kupujących przybywa z każdym tygodniem. Już po zniesieniu ograniczeń w maju wróciło do nas 80 proc. klientów, w czerwcu ponad 90 proc, a dziś wynik ten coraz bardziej zbliża się do tego, jaki notowaliśmy przed rokiem - mówi Marta Drzewiecka, przedstawicielka firmy Newbridge, do której należy CH Nowe Bielawy.

Zdaniem Drzewieckiej, wpływ na to ma kilka czynników. - Konsumenci oswoili się już z nowymi zasadami robienia zakupów i rygorem sanitarnym. To, co zaskakiwało kupujących w kwietniu, dziś jest "nową normalnością", do której przywykliśmy. Także centra handlowe dołożyły wszelkich starań, aby zakupy były komfortowe - mówi.

- W powrocie klienta pomogły także liczne bodźce zakupowe. Pojawiło się np. zjawisko "revenge shoppingu", czyli swoista terapia zakupami po kwarantannie. Ruch w centrach pobudzają także wyprzedaże. Te w tym roku są rekordowe, zarówno ze względu na poziom przecen, jak i ilość towaru, którą sklepy muszą wyprzedać - dodaje.

W przypadku Nowych Bielaw zaważyły także inne czynniki, unikalne dla tego centrum handlowego. Podczas kiedy w wielu centrach handlowych wciąż zamknięta pozostaje część sklepów, punktów usługowych czy restauracji, w Nowych Bielawach czynne jest 100% lokali.

- Klienci, którzy nas odwiedzają widzą, że nic się u nas nie zmieniło. Owszem panuje nowy rygor sanitarny, ale w tym rygorze czynne są wszystkie lokale. To unikalna sytuacja na rynku, która sprawia, że klient nie czuje się rozczarowany wizytą, zwłaszcza jeśli wybrał nas ze względu na konkretny sklep - mówi.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.248.103
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!