Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów


Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.
- Modernizując Galerię Handlową Turzyn chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przyjazne klientom, które będzie wyróżniało się klimatem oraz będzie zachęcało do częstych odwiedzin i spędzania w nim wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy na połączenie industrialnego wystroju z ciepłymi, drewnianymi materiałami, jasnymi kolorami i ciekawym oświetleniem. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa mała architektura – drewniane ławy, kolorowe krzesła, kanapy o nowoczesnej stylistyce oraz roślinność, które zachęcają klientów do chwili relaksu podczas zakupów - tłumaczy Karol Bartos, przedstawiciel właściciela szczecińskiego centrum handlowego.
Jak dodaje Bartos, inwestycja wynikała z konieczności dostosowania się do nowych potrzeb klienta. Nie bez znaczenia jest także rosnąca konkurencja innych obiektów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.