Jedno centrum handlowe w aglomeracji trójmiejskiej obsługuje średnio 41,7 tys. osób, zaś na metr kwadratowy powierzchni przypada średnio 46 800 PLN. Siła nabywcza mieszkańców Trójmiasta jest o 24 proc. wyższa od średniej krajowej – wynika z publikacji Colliers International „Centra handlowe w Trójmieście I poł. 2015 r.”
Największym centrum handlowym w aglomeracji jest obecnie Park Handlowy Matarnia o powierzchni 81 300 mkw. Łącznie Trójmiasto posiada zasoby centrów handlowych o wielkości 681 500 mkw. powierzchni najmu w 24 obiektach, co daje nasycenie na poziomie 661 mkw./1 000 mieszkańców.
Struktura powierzchni w aglomeracji trójmiejskiej jest dość zróżnicowana. Klienci mają wybór zarówno jeśli chodzi o typy, jak i wielkość obiektów handlowych – 79% to tradycyjne centra handlowe, 19% - parki handlowe, a 2% to centra wyprzedażowe.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (74%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
DO POBRANIA
-
Rynek handlowy_Trójmiasto_H1 2015.pdf
771,75 KB format pliku Plik do pobrania
Komentarze