Trwają prace nad utworzeniem nowej, polskiej marki sklepów
Wiceprezes LPP, Dariusz Pachla poinformował, że trwają prace nad utworzeniem nowej marki. Podtrzymał, że pierwsze sklepy mogą zostać otwarte na początku 2016 roku.
"Powstały już zespoły robocze. W tej chwili zajmujemy się różnymi aspektami w trzech grupach. Chodzi o stworzenie zespołu produktowego, zespołu ds. spraw marketingowych i koncepcji lokalu. To będzie marka droższa od naszych obecnych brandów, przeznaczona dla bardziej wymagających klientów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn" - wyjaśnił Pachla.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Na koniec I kwartału grupa LPP dysponowała 1.334 sklepami o łącznej powierzchni 606 tys. m kw. LPP realizuje sprzedaż poprzez marki Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.