PARTNERZY PORTALU


Trzeba zadbać o polskie ulice handlowe

Trzeba zadbać o polskie ulice handlowe
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 cze 2014 13:31

Brak wykorzystania ulic jako potencjalnych ośrodków handlu to jedno z największych bolączek polskich miast. Format ten jest wciąż niedoceniany, jednak zdaniem analityków BNP Paribas Real Estate, jego wartość może być olbrzymia. Szczegółowe informacje zaprezentowano w raporcie „Ulice Handlowe - Analiza, Strategia, Potencjał".

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 cze 2014 13:31

Celem raportu było zredefiniowanie pojęcia ulicy handlowej, identyfikacja roli tego formatu handlowego w rozwoju polskich miast, analiza potencjału ulic handlowych i kluczowych czynników wpływających na ich rozwój oraz przedstawienie strategii największych polskich ośrodków miejskich w zakresie rozwoju ulic handlowych.

Analizie poddano Warszawę, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Szczecin i Katowice. W przypadku każdego z tych miast zbadano, w jaki sposób definiowane są ulice handlowe przez władze miast oraz strategie i działania podejmowane, aby uatrakcyjnić ulice handlowe. Przeprowadzono również inwentaryzację zasobów oraz działających przy ulicach handlowych podmiotów gospodarczych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • tmk 2014-06-05 16:53:22
    Jedyna ulica handlowa w Trójmieście to Swietojanska w Gdyni. Niestety umiera, zamykają sie sklepy. Gdyby nie Empik, Starbucks, Pizza Hut i Douglas to by juz całkowicie umarła.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!