Trzej najemcy dołączają do Placu Unii
Marka jubilerska Tous, erfumeria Mon Credo i designerski koncept Pop Up Story, to kolejni najemcy, którzy wybrali centrum handlowe Plac Unii City Shopping w Warszawie. Mon Credo pierwszych klientów powitało w połowie maja. Kolejne dwa salony zostaną otwarte latem.
- Dzięki doskonałej lokalizacji na granicy Śródmieścia i Mokotowa oraz wyjątkowej architekturze tworzącej atmosferę wielkomiejskich zakupów, Plac Unii City Shopping zdecydowanie wyróżnia się na mapie warszawskich centrów handlowych. Jesteśmy przekonani, że oferta nowych najemców doskonale wpisze się w ten klimat i przypadnie do gustu klientom poszukującym rynkowych nowości - mówi Bogda Korolczuk, dyrektor centrum handlowego Plac Unii City Shopping.
Perfumeria Mon Credo w Placu Unii pierwszych klientów powitała 14 maja. W jej ofercie znajduje się ponad 80 marek zapachów oraz kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych. Salon Mon Credo zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Placu Unii i dysponuje powierzchnią około 59 mkw.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.