PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Trzy lutowe otwarcia początkiem tegorocznej ekspansji salonów Empik

Trzy lutowe otwarcia początkiem tegorocznej ekspansji salonów Empik
Salon Empik, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2020 08:38

Empik kontynuuje strategię ekspansji placówek stacjonarnych w całej Polsce. Pierwsze salony zyskał Jawor w woj. dolnośląskim oraz podwarszawski Piastów. Dziesiąta już placówka marki została otwarta we Wrocławiu. Wszystkie sklepy prowadzone są w mniejszym formacie i obejmują powierzchnię ok. 150-160 mkw.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2020 08:38

Empik konsekwentnie rozszerza zakres działalności placówek stacjonarnych o kolejne miasta w Polsce - także te, w których dotychczas brakowało oferty marki. Klienci nowo otwartego Jawor Vendor Park przy ul. Słowackiego 44 w Jaworze mają już do dyspozycji salon o powierzchni 162 mkw. Dogodna lokalizacja obiektu niedaleko centrum miasta i głównej stacji kolejowej zapewnia łatwy dostęp do pełni oferty kulturalnej.

Premierowy salon Empiku w mieście to także udogodnienie dla mieszkańców Piastowa w woj. mazowieckim i zarazem uzupełnienie oferty marki w zachodniej części Warszawy i okolic. Od teraz na zakupy mogą oni wybrać się do parku handlowego Piastów Warszawska przy ulicy Warszawskiej 1. Nowa placówka obejmuje 150 mkw. przestrzeni handlowej.

Lutowe otwarcia zainaugurował dziesiąty już sklep we Wrocławiu. Tym razem Empik dołączył do grona najemców parku handlowego N-Park przy ulicy Maślickiej 216, obejmując powierzchnię 150 mkw. Podobnie jak w innych placówkach, w nowym salonie klienci znajdą szeroki wybór produktów ze świata kultury i rozrywki, m.in. nowości wydawnicze, bestsellery książkowe, muzyczne i filmowe, prasę, artykuły papiernicze, plastyczne czy kreatywne.

- Trzy lutowe otwarcia inaugurują serię ekspansji salonów stacjonarnych, jaką zaplanowaliśmy na 2020 rok. Ubiegłych 12 miesięcy stanowiło dla nas intensywny czas rozwoju nowych formatów sklepów, który zamierzamy kontynuować. Od początku przyświeca nam cel, aby być jak najbliżej klientów i umożliwiać im łatwy dostęp do szerokiego wyboru produktów ze świata kultury i rozrywki, a także inspirujących do rozwijania pasji i spędzania wolnego czasu - mówi Barbara Ślusarczyk, Dyrektor Działu Merchandising w Empiku.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.202.44
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!