PARTNERZY PORTALU


Udane półrocze obuwniczego giganta

Udane półrocze obuwniczego giganta
ccc, mat. prasowe
  • Autor: PAP
  • Dodano: 25 sie 2016 10:00

Polska grupa obuwnicza CCC może zaliczyć pierwsze półrocze br. do udanych. W tym okresie grupa miała 1,395 mld zł przychodów (wzrost o 34,1 proc. rdr), 130,8 mln zł zysku operacyjnego i 100,7 mln zł zysku netto jednostki dominującej.

Zysk netto grupy CCC wyniósł w drugim kwartale 2016 roku 131,6 mln zł wobec 101,3 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Konsensus PAP zakładał 100,9 mln zł zysku netto. Oczekiwania analityków co do zysku netto wahały się od 68,9 mln zł do 127,9 mln zł zysku netto.

Zysk operacyjny CCC wyniósł 138 mln zł wobec 92,1 mln zł rok wcześniej. Analitycy oczekiwali tymczasem 126,8 mln zł zysku EBIT. Z wyliczeń PAP wynika, że EBITDA grupy wyniosła w drugim kwartale 151 mln zł. Konsensus zakładał 143,9 mln zł EBITDA.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przychody grupy w okresie kwiecień-czerwiec ukształtowały się na poziomie 864,9 mln zł wobec 607,6 mln zł rok wcześniej i były zgodne z oczekiwaniami analityków.

Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł do 467,1 mln zł z 314,6 mln zł rok wcześniej.

W całym pierwszym półroczu 2016 roku grupa CCC miała 1,395 mld zł przychodów (wzrost o 34,1 proc. rdr), 130,8 mln zł zysku operacyjnego i 100,7 mln zł zysku netto jednostki dominującej.

Przychody grupy eobuwie. pl, ujęte w skonsolidowanym sprawozdaniu CCC od 15 stycznia 2016 r., wyniosły 111,3 mln zł. Grupa wniosła w tym okresie zysk w kwocie 15,3 mln zł.

Zysk brutto ze sprzedaży CCC wzrósł w I półroczu do 733,8 mln zł z 565,1 mln zł przed rokiem.

Koszty funkcjonowania sklepów wyniosły 426,5 mln zł wobec 349,2 mln zł rok wcześniej, a koszty ogólnego zarządu 53,8 mln zł wobec 39,7 mln zł przed rokiem.

W I półroczu 2016 r. przychody finansowe CCC wyniosły 8,6 mln zł i w porównaniu z okresem poprzednim były wyższe o 7,9 mln zł. Głównym powodem zmiany były różnice kursowe na poziomie +7,7 mln zł, a w samym II kwartale na poziomie +9,6 mln zł.

W I półroczu 2016 r. grupa kapitałowa CCC zwiększyła powierzchnię handlową salonów CCC netto o 36,4 tys. m2, z 369,8 tys. m2 do 406,2 tys. mkw. Otwarte zostały sklepy o łącznej powierzchni 34,1 tys. mkw., zmodernizowano i powiększono istniejącą powierzchnię handlową o 5,2 tys. mkw. W trakcie I półrocza zlikwidowano 7 sklepów CCC o łącznej powierzchni -2,9 tys. mkw.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.221.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!