Udany lipiec w Gemini Park Tychy


Znaczący wzrost klientów zanotowało Gemini Park Tchy w lipcu. Od otwarcia galerii 21 marca br. do końca lipca jej próg przekroczyło ponad 1,65 mln osób. Pod względem frekwencji rekordowy okazał się pierwszy miesiąc wakacji.
- Gemini Park staje się coraz popularniejszym obiektem w regionie. Regularnie odwiedzają nas mieszkańcy Tychów, dla których stajemy się galerią pierwszego wyboru. Rośnie także liczba klientów przyjeżdzających do nas z miast ościennych, w tym z południowych dzielnic Katowic – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
Gemini Park Tychy skupia popularne polskie i zagraniczne marki modowe, w tym m.in. H&M, TK Maxx, Reserved, House, Cropp, Deichmann, House, Mohito, Medicine czy Sinsay, ale także restauracje i kawiarnie, sklepy sportowe, z wyposażeniem wnętrz, elektroniką, dla dzieci czy z kosmetykami.
Galeria postawiła też na akcje marketingowe, aktywizujące społeczność lokalną, a zwłaszcza rodziny. Od początku wakacji centrum handlowe realizowało niestandardowy projekt edukacyjny, który zamienił galerię handlową w … letnie kolonie dla dzieci i młodzieży.
Dzięki niej aż do połowy sierpnia najmłodsi mogli wziąć udział w nieodpłatnych warsztatach tanecznych, naukowych, sportowych, informatycznych czy artystycznych, przygotowanych m.in. przez najemcę Fabrykę Formy czy Uniwersytet Dziecięcy.
Najmłodsi mogli m.in. zobaczyć najbardziej spektakularne eksperymenty chemiczne i fizyczne, wziąć udział w warsztatach tworzenia ekopudełek, filcowania lub rysowania czy nauczyć się tańczyć jazz, hip-hop lub break dance. Te ostatnie zajęcia poprowadzili tancerze znani telewizyjnych show.
Oprócz tego w programie kolonii znalazły się także zajęcia Edukido, wykorzystujące klocki Lego, a także atrakcje przygotowane na zewnątrz. Tam powstała specjalna strefa dla najmłodszych wypełniona m.in. dmuchanymi zamkami i zjeżdżalnią.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.