Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej spada


Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej spadł w grudniu 2020 r. do 9,1 proc. z 11,4 proc. w listopadzie - podał GUS.
GUS podał też, że w grudniu 2020 r. w porównaniu z poprzednim miesiącem odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 4,1 proc.
GUS podaje, że spadek udziału sprzedaży przez internet zaobserwowano we wszystkich grupach, przy czym znaczący wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy "tekstylia, odzież, obuwie" (z 35,4 proc. przed miesiącem do 19,9 proc.), a także podmioty z grup "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach" (odpowiednio z 38,1 proc. do 27,8 proc.) oraz "meble, rtv, agd" (z 22,5 proc. do 15,2 proc.).

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.