Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

Arkadia i Galeria Mokotów - polskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - z początkiem kwietnia br. wprowadziły nową kampanię reklamowo-marketingową pod hasłem Unexpected shopping. Kampania przygotowana została dla 24. obiektów handlowych Centgrupy Unibal-Rodamco i prowadzona będzie równolegle w 13. stolicach europejskich, m.in: w Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie. Koszt polskiej kampanii to kwota przekraczająca 600 tys. zł.
Zaostrza się rywalizacja centrów handlowych o klientów. Nie wystarcza już zmiana tenant mix, powiększanie i modernizacja obiektów czy wprowadzanie unikatowych usług i eventów. Dziś trzeba o tym szeroko informować, docierając do wszystkich grup docelowych. Taki właśnie cel ma kampania marketigowaprzygotowana dla centr handlowych grupy Uninbal-Rodamco.
- Realizujemy strategię, zgodnie z którą chcemy się wyróżniać, wprowadzać innowacje i nieustannie zmieniać nasze centra w miejsca, w których warto bywać. W związku z tym proponujemy naszym gościom wrażenia daleko wykraczające poza zwykłe zakupy, gdzie na każdym kroku czeka na nich jakaś niespodzianka: ekskluzywne usługi, nowatorskie marki i niezapomniane wydarzenia - mówi Jakub Skwarło, director of operations Poland Unibail-Rodamco.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.