PARTNERZY PORTALU


Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł

Unibail-Rodamco rusza z kampanią marketingową za ponad 600 tys. zł
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 15 kwi 2014 13:46

Arkadia i Galeria Mokotów - polskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco - z początkiem kwietnia br. wprowadziły nową kampanię reklamowo-marketingową pod hasłem Unexpected shopping. Kampania przygotowana została dla 24. obiektów handlowych Centgrupy Unibal-Rodamco i prowadzona będzie równolegle w 13. stolicach europejskich, m.in: w Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie. Koszt polskiej kampanii to kwota przekraczająca 600 tys. zł.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 15 kwi 2014 13:46

Zaostrza się rywalizacja centrów handlowych o klientów. Nie wystarcza już zmiana tenant mix, powiększanie i modernizacja obiektów czy wprowadzanie unikatowych usług i eventów. Dziś trzeba o tym szeroko informować, docierając do wszystkich grup docelowych. Taki właśnie cel ma kampania marketigowaprzygotowana dla centr handlowych grupy Uninbal-Rodamco.

- Realizujemy strategię, zgodnie z którą chcemy się wyróżniać, wprowadzać innowacje i nieustannie zmieniać nasze centra w miejsca, w których warto bywać. W związku z tym proponujemy naszym gościom wrażenia daleko wykraczające poza zwykłe zakupy, gdzie na każdym kroku czeka na nich jakaś niespodzianka: ekskluzywne usługi, nowatorskie marki i niezapomniane wydarzenia - mówi Jakub Skwarło, director of operations Poland Unibail-Rodamco.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!