PARTNERZY PORTALU

Unibail-Rodamco-Westfield i Deichmann rosną razem

  • Autor: PropertyNews.pl/aw
  • Dodano: 21 cze 2022 10:47

W Westfield Arkadia ruszy salon Deichmann w zupełnie nowej odsłonie. Warszawskie centrum handlowe zostało wybrane przez międzynarodową markę na miejsce, w którym najnowszy, flagowy koncept sklepu należy otworzyć jako pierwszy w Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl/aw
  • Dodano: 21 cze 2022 10:47
  • Firmy Unibail-Rodamco-Westfield oraz Deichmann zdecydowały się przedłużyć współpracę. Podpisano długoterminowe kontrakty w Westfield Arkadia i Galerii Wileńskiej.
  • Za sprawą podpisanej umowy, najnowszy format sklepu marki Deichmann będzie dostępny dla klientów Westfield Arkadia od wczesnej jesieni.
  • Otwarcie nowego salonu Deichmann jest powiązane z konsekwentnie realizowaną strategią doboru najemców Westfield Arkadia – „Home of Flagships”. Celem centrum handlowego jest skupienie w jednym miejscu flagowych salonów najbardziej pożądanych przez klientów marek.

Choć umowy Unibail-Rodamco-Westfield i marki Deichmann nie wygasały w najbliższym czasie, obie firmy zdecydowały się przedłużyć najem powierzchni w Westfield ArkadiaGalerii Wileńskiej o kolejne lata. W obu obiektach salony obuwniczego giganta zajmują blisko 600 mkw. powierzchni każdy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przedłużenie umów najmu w Westfield Arkadia i Galerii Wileńskiej oraz plany otwarcia przez firmę Deichmann sklepu w swoim najnowszym, unikalnym koncepcie wpisują się w główną strategię doboru najemców Westfield Arkadia „Home of Flagships”, czyli skupienie flagowych salonów najbardziej pożądanych przez klientów marek w jednym miejscu – podkreśla Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing, Unibail-Rodamco-Westfield.

Co pokaże Deichmann w Westfield Arkadia?

Unikalny, najnowszy format sklepu Deichmann w Westfield Arkadia będzie uwzględniał nowe rozwiązania w obszarze mebli sklepowych, oświetlenia i innych elementów designu wnętrza. Dodatkowo, w sposób do tej pory w Polsce niestosowany, standardowy asortyment sklepu Deichmann będzie wzbogacony o nowe marki, ale także nowe modele, w ramach marek, które już były obecne w tym sklepie. Uruchomienie sklepu w nowym koncepcie planowane jest na wczesną jesień tego roku.

Razem przez ponad dwie dekady

Współpraca pomiędzy Unibail-Rodamco-Westfield i marką Deichmann trwa nieprzerwanie od czasu, gdy w 2000 roku wystartował sklep w Galerii Mokotów. Przez ponad dwie dekady obie firmy pracowały nad umacnianiem relacji, które będą przynosić obustronne korzyści.

– Mamy bardzo dobrze ugruntowane relacje oraz partnerskie podejście do wspólnych działań. Cieszymy się, że pomimo wielu wyzwań, wynikających np. z okoliczności zewnętrznych, takich jak pandemia COVID-19, nasza współpraca oraz komunikacja są niezmiennie na najwyższym poziomie – podkreśla Irmina Opala-Sołtysiak.

Jak zapewnia Wojciech Normand, członek zarządu Deichmann Polska, lata współpracy i dziesiątki różnych historii pokazały, że obie firmy wzajemnie rozumieją swoje potrzeby.

Szczególnie cenimy naszą kooperację ze względu na wyróżniający się profesjonalizm URW. Wyraża się on m.in. w doborze portfolio, które tworzą wysokiej jakości brandy – mówi Wojciech Normand.

– Bardzo istotne dla nas jest także to, że rozumiemy motywacje i kryteria doboru najemców przez Unibail-Rodamco-Westfield, a nasz partner również docenia i szanuje preferencje oraz wybory np. w zakresie rozwoju - dodaje.

Galeria Wileńska, mat.pras.

Jak deklaracje przekładają się na realne efekty? Sklepy Deichmann są obecne w większości centrów handlowych zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield, tj. w Westfield Arkadia, Wroclavii, Galerii Wileńskiej czy Galerii Mokotów. Każdy z nich plasuje się wysoko w polskim portfolio Deichmann pod względem odwiedzalności i wypracowywanych obrotów, natomiast sklep w Westfield Arkadia należy pod tym względem do ścisłej czołówki.

Unibail-Rodamco-Westfield chce tworzyć jeszcze lepsze centra handlowe

Unibail-Rodamco-Westfield jest dynamicznym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86 proc. to obiekty handlowe, 6 proc. – biura, 5 proc. – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2 proc. – obiekty usługowe.

Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na dwóch kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.

Westfield Arkadia, mat.pras.

Dzięki wsparciu 2800 profesjonalistów, a także wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także strategią Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju miast i społeczności.

Od małej firmy rodzinnej po globalny koncern

W tym roku Deichmann świętuje 25-lecie obecności na polskim rynku. Przez ćwierć wieku jeden z największych obuwniczych graczy uruchomił w Polsce ok. 260 sklepów, w których zatrudnia ponad 2 tys. pracowników.

Firmy Unibail-Rodamco-Westfield oraz Deichmann zdecydowały się przedłużyć współpracę. mat.pras.

– Cieszymy się, że podczas obchodów mogliśmy gościć reprezentantów Unibail-Rodamco-Westfield. Przy okazji naszego jubileuszu życzymy URW, by dalej rozwijało swoje portfolio i odnosiło kolejne sukcesy – mówi Wojciech Normand. – Wierzymy, że dzięki temu nasza współpraca będzie w dalszym ciągu przynosiła obopólne korzyści.

Na całym świecie pod marką Deichmann działa ponad 4,3 tys. sklepów. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada ekspansję na nowych rynkach oraz sukcesywne umacnianie pozycji w krajach, gdzie jest już obecna marka. Dewizą obuwniczego giganta jest niezmiennie wysoka jakość za przystępną cenę.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!