Uwaga na oszustów udających reprezentantów sieci handlowych
W ostatnim czasie coraz więcej sieci handlowych boryka się z problemem oszustów, którzy podszywając się pod markę informują o fałszywych konkursach i promocjach. O tego typu incydentach informują chociażby Ruch, Rossmann i Pepco.
Sieć Ruch sygnalizuje, że w ostatnich dniach rozsyłane są wiadomości e-mail sugerujące, że spółka wprowadziła nową promocję kuponową na prenumeratę.
- Oświadczamy, że jest to oszustwo i próba wyłudzenia danych. RUCH nie prowadzi takiej promocji, zatem prosimy nie odpowiadać na te maile. Sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów ścigania - czytamy na stronie firmy. Ku przestrodze sieć zamieściła przykładowy mail informujący nieistniejącej promocji.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.