Od 26 kwietnia br. wspólny lokal sieci Van Dog i Papa Diego zaprasza gości odwiedzających Centrum Praskie Koneser w Warszawie. To pierwsze miejsce na gastronomicznej mapie Polski, w którym pojawił się Van Dog – druga marka stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios.
Van Dog to marka dla koneserów street foodu. – Van Dogiem chcemy wyprowadzić z błędu osoby przekonane, że o frytkach i hot dogach powiedziano już wszystko, a uliczne jedzenie wszędzie smakuje tak samo. Nasz nowy koncept debiutuje w towarzystwie pierwszego w stolicy Papa Diego w wyjątkowej przestrzeni Konesera, która staje się jednym z ciekawszych miejsc na warszawskiej gastromapie – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (69%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze