• 15 sierpnia br. w Polsce platforma Vinted wyemituje nową kampanię o międzynarodowym zasięgu. 
  • Kampania przedstawia kilka historii różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie. 
  • W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownicy sprzedają/sprzedali lub kupili. 

O nowej koncepcji kreatywnej kampanii opowiada Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted: „Od opanowania trudnej pozycji w jodze po zebranie się na odwagę, by obdarować kogoś pocałunkiem – tak chcieliśmy podkreślić wagę pozornie małych, ale jednocześnie ogromnych ludzkich triumfów w życiu każdego z nas, pokazując, że to co w danej chwili na sobie mamy, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom. Historie, które opowiadamy, zaczynamy od momentu kulminacyjnego, po to by je przewinąć i zobaczyć, od czego wszystko się zaczęło”.

Najnowsza kampania ma na celu zachęcić i zainspirować do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu, podkreślając siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i  jej pozytywny wpływ.

Nowa kampania Vintedw Polsce zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. W styczniu b.r. Vinted przywitała nią nowy rok we Francji, Holandii i Belgii, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem i odbiorem.  Latem pojawi się na kilku innych rynkach, w tym m.in. w Polsce. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl