PARTNERZY PORTALU


Vistula Group zainwestuje 6 mln zł w otwarcie 16 salonów i stoisk

  • Autor: ISB
  • Dodano: 17 maj 2012 09:01

Vistula Group zamierza w tym roku otworzyć ok. 16 salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni 1500 mkw. i dokonać inwestycji odtworzeniowych w segmencie odzieżowym i jubilerskim. Łączna wartość tych inwestycji sięgnie ok. 6 mln zł - poinformowała spółka w raporcie kwartalnym.

Grupa planuje ponieść nakłady na inwestycje odtworzeniowe, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim. Założone w budżecie na 2012 r. nakłady na ten cel wynoszą 2 mln zł. Jak podano, rozwój sieci sprzedaży będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

Spółka zaznaczyła, że planowany wzrost sieci sprzedaży ma przyczynić się do wzrostu przychodów detalicznych oraz zwiększenia efektywności funkcjonującej sieci sprzedaży.

„Spółka obserwuje możliwość poprawy przychodów i wyników głównie poprzez zwiększenie zapasu w salonach jubilerskich, gdzie szczyt sprzedaży przypada zwłaszcza na miesiąc grudzień" - podano także.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Vistula podała, że obecny poziom zapasów w segmencie jubilerskim, który stanowi istotny udział w przychodach grupy, jest niezadowalający w porównaniu z podmiotami konkurencyjnymi.

Na lipiec zaplanowana jest emisja ponad 22 mln akcji serii K z prawem poboru o wartości ok. 20 mln zł, z której środki zostaną w całości przeznaczone na zwiększenie kapitału obrotowego, w szczególności na zwiększenie zapasu w segmencie jubilerskim, poprzez m.in. zwiększenie zapasu biżuterii złotej i brylantowej marki W.KRUK oraz zegarków luksusowych marek zewnętrznych.

W segmencie odzieżowym grupa będzie skupiać się na umacnianiu dotychczasowej pozycji marek Vistula, Wólczanka i Deni Cler oraz konsekwentnej realizacji strategii marketingowej , która zaowocuje pozyskaniem nowych klientów i zwiększeniem licznb wejść do salonów, co w efekcie korzystnie przełoży się na wyniki sprzedaży.

Vistula Group miała 2,71 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 1,94 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 88,04 mln zł wobec 79,01 mln zł rok wcześniej.

Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 65 tys. zł wobec 3,35 mln zł zysku rok wcześniej.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.117.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!