Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły około 58,1 mln zł (w tym Bytom 17,2 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2018 roku o około 52,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 306,6 mln zł (w tym Bytom 92,1 mln zł) i była wyższa o około 51,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 29,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2018 roku o około 6,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 158,1 mln zł i była wyższa o około 20,8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (45%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL