Zarówno Vistula, jak i PROSTO to ikony w swoich obszarach.
PROSTO od 20 lat kształtuje polską modę uliczną, zdobywając popularność wśród wszystkich, którzy cenią sobie wygodę i styl pasujący do miejskich eksploracji. Vistula, z wieloletnią tradycją i serią licznych kolekcji ambasadorskich, to dla wielu synonim elegancji.
Ambasadorem kolekcji jest Wojciech Sokół. Charakterystyczną identyfikację wizualną pojawiającą się w nieoczywistych miejscach na ubraniach zaprojektował Bartłomiej Walczuk. O bardziej formalne modele kolekcji zadbał Wojciech Bednarz, projektant marki Vistula.
Do tej pory takiej współpracy nie było na polskim rynku. Wspólna kolekcja zdecydowanie poszerza krąg klientów zarówno Vistuli jak i PROSTO, pokazuje też każdą z nich w nowym świetle.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Komentarze