Vistula notuje wzrosty


Vistula poprawia wyniki. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2018 roku przez grupę wyniosły około 59,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2017 roku o około 12,7 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-sierpień 2018 roku wyniosła około 476,0 mln zł i była wyższa o około 15 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 31,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2017 roku o około 13 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 265,6 mln zł i była wyższa o około 12,2 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (59%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.