PARTNERZY PORTALU

Vistula sprzedaje na większej powierzchni

Vistula sprzedaje na większej powierzchni
Vistula (mat.pras.)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lut 2018 17:41

Powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej Vistula na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 33,1 tys. mkw. i była wyższa o 8,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2017 roku.  Wrosły też przychody ze sprzedaży grupy. 


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lut 2018 17:41

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2018 roku przez Vistulę wyniosły około 53,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2017 roku o około 21,1 proc. 
 
Największy wzrost grupa zanotowała w segmencie odzieżowym. Marki Vistula, Wólczanka i Deni Cler wygenerowały  około 32,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2017 roku o około 20,9 proc.  Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim  wyniosły około 17,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2017 roku o około 19,1 proc. .

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 33,1 tys. mkw. i była wyższa o 8,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2017 roku.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.223.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!