Vistula z dwucyfrowym wzrostem przychodów


Skonsolidowane przychody Vistula Group ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu br. wyniosły około 57,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu rok wcześniej o około 10,9 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2018 roku wyniosła około 533,4 mln zł i była wyższa o około 14,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 33,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2017 roku o około 6,6 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 298,8 mln zł i była wyższa o około 11,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (58%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.