PARTNERZY PORTALU


Vox z nową koncepcją urządzenia sklepów. Pomogły badania etnograficzne

Vox z nową koncepcją urządzenia sklepów. Pomogły badania etnograficzne
Salon Vox w Jankach, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 gru 2020 16:09

Salon Vox w Jankach przeszedł gruntowną metamorfozę. Kilka miesięcy prac nad nowym formatem poprzedziły dogłębne badania etnograficzne. Efekt? Precyzyjnie zaplanowana przestrzeń i zespół doradców, których zadaniem jest sprawić, by remont i urządzanie domu były przyjemnym doświadczeniem. Wprowadzone w  Jankach innowacje będą inspiracją dla zmian w kolejnych salonach Vox w całej Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 gru 2020 16:09

Obecny kształt wnętrza oraz usług to efekt długich miesięcy badań i pracy zespołu VOX. W tym procesie wspierali ich eksperci z dwóch uznanych pracowni - poznańskiej Bidermann+Wide oraz krakowskiej Schwitzke Górski - od wielu lat projektujących salony modowe, z elektroniką czy wyposażeniem wnętrz.

Poznać lepiej swoich klientów

- Jednym z kluczowych aspektów, nad którymi pracowaliśmy, była dokładana analiza tego jak w salonach wnętrz zachowują się klienci. Aby to zrozumieć przeprowadziliśmy, przy wsparciu pracowni Schwitzke Górski, rozbudowane badania etnograficzne, liczne warsztaty strategiczne oraz analizę procesów sprzedażowych - wyjaśnia Paweł Gaj, Trade Marketing Director w VOX.

Te badania pokazały, jak klienci poruszają się po sklepie, co im przeszkadza, a co pomaga w wygodnych zakupach i podejmowaniu decyzji. Mając taką wiedzę zespół projektowy mógł opracować strategiczne wytyczne do kształtowania customer experience w salonach VOX. 

- Wprowadzone przez nas rozwiązania mają pomagać w dokonywaniu wyborów, inspirować, ułatwiać poznawanie produktów, współpracę z doradcami i optymalizować ścieżki komunikacyjne. Czyli sprawić, że klient nie będzie czuć się w naszym salonie zagubiony, ale łatwo znajdzie to, czego szuka. Jedną z ważnych zmian jest uproszczenie nawigacji oraz poprawienie czytelności aranżacji całego salonu. Jako ciekawostkę mogę podać, że choć salon nie zmienił metrażu, to dziś większość klientów uważa, że jest większy, niż był uprzednio. Także ekspozycja w powszechnym odbiorze jest bogatsza w produkty  - podkreśla Maciej Bidermann, Head Interior Designer w Bidermann+Wide.

Wnioski wypracowane w trakcie badań trzeba było następnie przenieść na konkretne rozwiązania aranżacyjne. W tym procesie VOX współpracował z pracownią Bidermann+Wide, która już wcześniej zaprojektowała firmie jej poznańskie biuro.

- W tego typu projektach kluczowe jest projektowanie odpowiednich doświadczeń. Wspólnie z VOX udało nam się stworzyć miejsce, w którym przebywa się z przyjemnością i które zachęca do interakcji oraz korzystania z rozwiązań, jakie oferuje. Można powiedzieć, że salon w Jankach to prototyp, który będzie badany, analizowany i ulepszany, tak aby stał się w przyszłości przestrzenią idealną -  pozbawioną barier komunikacyjnych, łączącą nowoczesne techniki sprzedażowe z klasycznym retail - mówi Maciej Bidermann.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!