PARTNERZY PORTALU


Vox z nową koncepcją urządzenia sklepów. Pomogły badania etnograficzne

Vox z nową koncepcją urządzenia sklepów. Pomogły badania etnograficzne
Salon Vox w Jankach, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 gru 2020 16:09

Salon Vox w Jankach przeszedł gruntowną metamorfozę. Kilka miesięcy prac nad nowym formatem poprzedziły dogłębne badania etnograficzne. Efekt? Precyzyjnie zaplanowana przestrzeń i zespół doradców, których zadaniem jest sprawić, by remont i urządzanie domu były przyjemnym doświadczeniem. Wprowadzone w  Jankach innowacje będą inspiracją dla zmian w kolejnych salonach Vox w całej Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 gru 2020 16:09

Cała oferta w jednym miejscu? To możliwe

Salon w Jankach został wyposażony w rozbudowany system digital signage. Dzięki interaktywnym terminalom klienci mają z każdego miejsca dostęp do wszystkich produktów VOX. Ekrany są tak skonfigurowane, że w strefie drzwi, podłóg albo mebli od razu można przejrzeć dedykowany katalog z ofertą tego segmentu. Zawartość jest na bieżąco aktualizowana z centralnej bazy, dzięki czemu użytkownik ma pewność, że oglądane produkty są dostępne.

- Z ekranów chętnie korzystają zarówno klienci, jak i nasi doradcy, gdyż pozwalają one szybko znaleźć idealnie rozwiązanie. Nawet jeśli jakiegoś mebla nie ma akurat na ekspozycji, to jest na pewno w katalogu. Ekrany to też narzędzia do samodzielnego konfigurowania personalizowanych mebli czy wyszukiwania gotowych aranżacji, które mogą być punktem wyjścia do dalszej pracy - mówi Rafał Ćwiek, kierownik salonu VOX w Jankach.

Wnętrza realne i wirtualne

Ważnym punktem salonu jest strefa VOXBOX -  miejsce, w którym wspólnie z doradcą można wykreować dopracowane w najdrobniejszym detalu wirtualne wnętrze. Klient może do niego wejść dzięki okularom wirtualnej rzeczywistości (VR). Technologia ta pozwala np. sprawdzić, czy wybrane meble pasują do wnętrza oraz czy razem z innymi elementami tworzą dobry zestaw. Klient może wstępnie przygotować projekt samodzielnie w domu, korzystając z internetowej aplikacji na www.voxbox.pl, a potem otworzyć go w salonie i z doradcą dopracować szczegóły.

Liczne rozwiązania cyfrowe w salonie służą nie tylko do prezentacji oferty - to funkcjonalne narzędzia, z których klient może płynnie przejść do fizycznego “doświadczania” wybranych mebli czy wykreowanych wnętrz. Salony VOX wzbogacono bowiem o specjalną strefę - bogatą bibliotekę materiałów. 

- Dzięki bibliotece materiałów możemy nie tylko sprawdzić kolory, tekstury czy wygląd tkanin, ale też ich dopasowanie do innych elementów wnętrza. To, co dotąd było tylko wirtualnym modelem albo co znaliśmy jedynie ze zdjęć, możemy zobaczyć, dotknąć i porównać w naturalnym świetle z innymi produktami. Biblioteka materiałów pomaga w pełni doświadczyć, jak wybrane przez nas zestawienia kolorów czy tekstur komponują się ze sobą - opowiada Paweł Gaj.

Wspólne urządzanie

VOX zmienił również koncepcję działania salonu jako punktu sprzedaży. Olbrzymią pracę włożono w doskonalenie procesu obsługi klienta. W warszawskim salonie o projekcie wymarzonego wnętrza klient może porozmawiać zarówno przy stole, przy ekspozycji jak i ...z domu przez czat wideo. Możliwość odbycia spotkania online poprzez aplikację Hangout czy po prostu przez telefon, sprawia, że sporą część procesu urządzania da się zrealizować na odległość poprzez Wirtualny Salon VOX. Wtedy wizyta w salonie w to okazja do finalnego sprawdzenia produktów oraz omówienia szczegółów projektu.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!