VRG – narodził się nowy dom marek


Vistula łączy się z Bytomiem, zmienia nazwę na VRG. Akcjonariusze spółek Vistula i Bytom zgodzili się na ich połączenie. W wyniku fuzji ma powstać firma z przychodami przekraczającymi 1 mld zł. W kolejnym etapie Vistula Group zmieni nazwę na VRG- informują www.wirtualnemedia.pl.
Połączenie obu spółek ma odbyć się poprzez przeniesienie majątku Bytomia na Vistula Group w zamian za akcje Vistuli. Vistula stanie się właścicielem 100 proc. akcji Bytomia. Jako połączona firma spółki mają działać już od 1 grudnia br. Według planu na koniec br. należąca do nowego podmiotu sieć sprzedaży ma mieć łącznie 574 placówki pięciu marek (Vistula, Wólczanka, Deni Cler, W.Kruk i Bytom) o łącznej powierzchni 51,8 tys. m kw.
Grzegorz Pilch, prezes Vistula Group dodał, że firma stanie się trzecim największym detalistą na giełdzie, wejdzie na radar funduszy długoterminowych, także zagranicznych. Ambicją firmy ma być wejście do giełdowego indeksu mWIG40 – informuje www.wirtualnemedia.pl.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.