VRG SA podsumowuje rok. 20 salonów mniej, ale przychody wyższe o 25 proc.


VRG SA, właściciel marek Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler Milano oraz W.KRUK, podsumowuje 2021 rok. W raporcie rocznym firma poinformowała o wzroście sprzedaży w sieci sklepów o 23% i spadku sprzedaży online o 7% rdr. Udział sprzedaży online w przychodach sięgnął 28% w porównaniu do 34% w 2020 roku.
- Skonsolidowane przychody Grupy VRG w 2021 roku wyniosły 1,07 mld zł i były o 25,3% wyższe niż w roku 2020.
- Na koniec 2021 roku, sieć VRG obejmowała 550 salonów (w porównaniu do 570 na koniec 2020 roku).
- Z logo Vistula działa 145 sklepów, Wólczanka - 116, Bytom - 114, W.KRUK - 146.
- VRG SA zatrudnia 2,3 tys. pracowników.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.